W 37. dzielnicy, newcomer Chipalo Street, z lewej, startuje do Izby Reprezentantów, podczas gdy urzędująca Rebecca Saldaña, z prawej, startuje do senatu stanowego. (Dzięki uprzejmości kampanii)
37. Okręg wyborczy ma jedno wolne miejsce utworzone przez reprezentantkę Kirsten Harris-Talley przechodzącą na emeryturę po zaledwie jednej kadencji. W South Seattle Emerald Op-ed, Harris-Talley cytowane jej frustracje ze sposobu, w jaki rzeczy działają w ramach demokratycznego Kaukazu dla jej decyzji, aby się ukłonić. Otwarcie na pozycji 2 przyciągnęło garstkę postępowych kandydatów, ale tylko Chipalo Street zwrócił kwestionariusz Urbaniście. Street usiadł również na rozmowie z Komisją.
Andrew Ashiofu, Nimco Bulale i Emijah Smith są innymi kandydatami walczącymi o wolne miejsce.
Senator Rebecca Saldaña ubiegała się o reelekcję i przesłała kwestionariusz. Działa od 2016 roku i startuje bez sprzeciwu. Nie przeprowadziliśmy wywiadu w tym wyścigu, ale mamy silny kwestionariusz i wyniki głosowania, na których możemy oprzeć naszą decyzję.
Na pozycji 1 Sharon Tomiko Santos od 1998 roku reprezentowała 37. Nie odpowiedziała na kwestionariusz. Jej jedyny przeciwnik John Dickinson zwrócił kwestionariusz, ale był to jeden z najgorszych, jakie widzieliśmy. Dickinson chwalił się, że nigdy nie jeździ lekką koleją i sprzeciwia się ustawie House Bill 1782 i jego naciskowi na poluzowanie ograniczeń dotyczących zagospodarowania przestrzennego dla jednej rodziny i rozszerzenie brakujących opcji mieszkań Środkowych w miastach w stanie. Ale jest jeszcze gorzej.
Wielkim pomysłem Johna Dickinsona są lampy samochodowe. (Image by world PERC) Najwyraźniej „Moduły obudowy” byłyby podłączone do podwyższonych lamp. (Image by world PERC)
Wielkie pomysły Dickinsona są boleśnie złe. Aby zapobiec strzelaninom w szkole, Dickinson sugeruje uzbrajanie uczniów, powołując się na ośmioletniego krewnego, który twierdzi, że jest protegowanym strzelcem wyborowym. Jego proponowany transport ” fix „to seria podwyższonych dróg w rurach, nazwanych” LoWay”, które rachunki jako sposób radzenia sobie z korkami i zanieczyszczeniami. Zasadniczo High Line, ale z elektrycznymi samochodami zablokowanymi zamiast krajobrazu, przez jakiś sezon. Innymi słowy, Tomiko Santos skutecznie startuje bez sprzeciwu.
37. Dzielnica utraciła SoDo, Pioneer Square, część Madrony i część Renton. Na zachodnim skraju Beacon Hill i fragmencie kampusu Uniwersytetu Seattle. Nowa mapa jest jeszcze bardziej skoncentrowana wokół Południowo-Wschodniego Seattle i jest zdecydowanie lewicową dzielnicą.
Jaki jest Twój najwyższy priorytet na nadchodzący semestr i jak go osiągniesz?
Stabilne i niedrogie mieszkania to wymóg tworzenia tętniących życiem społeczności. Jako współczujący właściciel Rozumiem problemy na rynku mieszkaniowym i nierównowagę mocy między właścicielami a najemcami. Chcę naprawić siły, które stworzyły obecny kryzys mieszkaniowy i wzmocnić naszą siatkę bezpieczeństwa, aby że chwilowe trudności nie kończą się utratą domów. Będę mistrzem:
* Finansowanie pomocy w wynajmie, aby pomóc rodzinom w przezwyciężeniu pandemii COVID i innych tymczasowych trudności życiowych
* Zmniejszenie niedoboru brakujących mieszkań środkowych poprzez zakończenie wyłącznego zagospodarowania przestrzennego w obszarach bogatych w tranzyt
* Ciągłe inwestycje państwa w tanie mieszkania
* Zapewnienie bonów mieszkaniowych, aby osoby pracujące mogły mieć wsparcie na mieszkanie w istniejących mieszkaniach, aby nie musiały czekać na długoterminowe działania, które przyniosą owoce.
Edukacja jest sprawdzoną ścieżką, która może prowadzić do możliwości ekonomicznych i jestem tego przykładem. Jestem zaangażowany w zapewnienie dzieciom w południowym Seattle możliwości edukacyjnych, które prowadzą do realizacji kariery i stabilnego życia. Aby to zrobić, będę mistrzem:
* Rozszerzony dostęp do wysokiej jakości wczesnej edukacji
* Zapewnienie, aby szkoły w Waszyngtonie przewodziły narodowi w ofertach STEM
* Zwiększenie dostępu do edukacji kolegialnej poprzez pierwsze dofinansowanie bezpłatnych 2-letnich studiów
* Rozszerzanie programów praktyk zawodowych. Zawody są niedowartościowanym sposobem oferowania możliwości edukacyjnych po liceum. Dwóch moich najlepszych przyjaciół z dzieciństwa to elektrycy czeladnicy i byłem pod wrażeniem ich wykształcenia Policealnego podczas praktyk zawodowych i stabilności kariery zapewnianej przez handel.
Stan Waszyngton przyjął „cel Zero” cel zaprzestania zgonów drogowych przez 2030, ale ofiary śmiertelne są trendy w złym kierunku. Co proponujesz naprawić tę sytuację?
Podobnie jak wiele problemów, zgony drogowe nieproporcjonalnie wpływają na społeczności kolorów. Jako najbardziej zróżnicowana dzielnica w stanie Waszyngton, nie jest zaskoczeniem, że 37. LD ma dwie z najbardziej niebezpiecznych dróg Seattle: Rainier Avenue South I Martin Luther King Jr. Way South (według informacji z artykułu South Seattle Emerald).
Musimy skupić się na uczynieniu tych ulic i innych bezpieczniejszymi dla pieszych. Analiza danych SDOT Z South Seattle Emerald pokazuje, że ludzie na piechotę odpowiadają za prawie 40% ofiar śmiertelnych, chociaż są zaangażowani w mniej niż 5% wszystkich kolizji.
Jakie jest twoje stanowisko w sprawie Rep. Jessica Bateman ’ s missing middle housing bill (HB 1782), który nie przeszedł ostatniej sesji i czy popierasz podobne przepisy, aby zalegalizować obfite mieszkania w całym stanie? Jeśli tak, jakie kroki podejmiesz, aby zapewnić jego przejście w nadchodzącej sesji? Jeśli nie, to jaką politykę wspierania wzrostu i przystępności mieszkaniowej popierasz?
W pełni popieram tę ustawę. Moje błogosławieństwa z branży technologicznej pozwoliły mi założyć małą firmę zajmującą się nieruchomościami, która postrzega wynajem nieruchomości jako długoterminową relację między właścicielem a najemcami. 30% moich najemców straciło pracę podczas pandemii; jednak udało mi się utrzymać ich wszystkich w domu, aby zapewnić im bezpieczeństwo i zdrowie. Mam osobiste doświadczenie z problemami hb1782 próbuje usprawnić.
Jedna z moich nieruchomości jest w centrum Bonney Lake. Jest to dom jednorodzinny na dużej działce z wolnostojącym garażem trzystanowiskowym i istniejącym dwustanowiskiem, jedną łazienką na drugim piętrze nad garażem wolnostojącym. Lokal mieszkalny nad garażem nigdy nie był dozwolony w momencie jego budowy, więc zdecydowałem się na udostępnienie mu innej jednostki mieszkalnej.
Zapiszę Ci szczegóły tutaj (chętnie omówię w wywiadzie), ale trzy lata później nadal walczę z miastem, aby przekształcić je w jednostkę prawną, mimo że jest blisko TRANZYTU, istnieje wiele istniejących miejsc parkingowych, a ja nie rozszerzałbym śladu żadnej istniejącej struktury. Restrykcyjne przepisy o zagospodarowaniu przestrzennym uniemożliwiły mi zrobienie z niego ADU lub dupleksu. Moją jedyną ratunkiem jest to, że działka była wystarczająco duża, aby podzielić i zamienić każdy budynek w dom jednorodzinny. W pewnym momencie w przyszłości będę miał dwie oddzielne nieruchomości po co najmniej $ 65,000 w opłatach / pozwoleniach, $72,000 w kosztach przenoszenia, $17,000 w dodatkowych zmianach na górze wszystkich materiałów i robocizny. Wtedy zastanawiamy się, dlaczego nie ma tanich domów.
Minimalne normy podziału na strefy i gęstości to krok we właściwym kierunku. Przeszliby długą drogę w kierunku zmniejszenia kosztów i czasu dodawania jednostki w moim doświadczeniu. Nie jest to jednak jedyna rzecz, jaką musimy zrobić, aby rozwiązać nasz kryzys mieszkaniowy.
Czy zagłosowałbyś za ustawą kończącą zakaz kontroli czynszów w Waszyngtonie? Dlaczego lub dlaczego nie? Czy popierałbyś stabilizację czynszu w całym stanie podobną do Oregonu?
Tak, głosowałbym za zakończeniem zakazu kontroli czynszów. To narzędzie, którego niektóre miejscowości mogą chcieć użyć.
Tak, popierałbym stabilizację czynszu w całym stanie, podobną do Oregonu.
Stan Waszyngton ma ambitne cele klimatyczne, ale nie jest jeszcze na dobrej drodze, aby je osiągnąć. Co widzisz jako brakujące kawałki?
Zmiana klimatu jest tak dużym problemem, że musimy zastosować wiele strategii, jeśli mamy nadzieję zmienić tempo ocieplania się naszej planety. Poniżej kilka opcji.
Zapewnienie jasnych wytycznych dotyczących celów dotyczących emisji dwutlenku węgla pomoże przedsiębiorstwom w planowaniu. Inwestowanie w niskoemisyjne zamienniki i zachęcanie do nich w branżach intensywnie wykorzystujących węgiel pomoże złagodzić ten proces. Programy offsetowe węgla (np. cap and trade) stanowią opcję dla tych branż, w których węgiel jest nieuniknionym produktem ubocznym prowadzenia działalności. Wreszcie, wykorzystując nasze światowej klasy instytucje badawcze, takie jak UW i WSU, do opracowania środków łagodzących emisję dwutlenku węgla(np. sekwestracja) pomoże nam cofnąć szkody, które już wyrządziliśmy naszemu środowisku.
Powinniśmy również stymulować wzrost w nowych branżach. Na przykład inwestowanie w ekologię zapewnia miejsca pracy w społecznościach wiejskich, pomaga zapobiec zbliżającej się katastrofie klimatycznej i przyczynia się do utrzymania istniejących gałęzi przemysłu (np. Rolnictwo i owoce morza), które opierają się na zdrowym ekosystemie.
Transport i mieszkalnictwo mogą również odgrywać dużą rolę w realizacji naszych celów klimatycznych. W miastach musimy nadal inwestować w transport masowy i zwiększać ogólną gęstość zaludnienia, w szczególności wokół naszej infrastruktury tranzytowej.
Dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą zrezygnować z osobistego pojazdu, zbudowanie sieci stacji ładowania pojazdów elektrycznych pomoże ludziom przejść do czystszych form transportu osobistego.
W jakich okolicznościach, jeśli w ogóle, popierałbyś dodanie Mil autostradowych?
Myślę, że fundusze publiczne powinny najpierw przeznaczyć na transport masowy i inną infrastrukturę, która odsuwa nas od pojazdów osobowych. To powiedziawszy, prawdopodobnie będziemy musieli inwestować w autostrady z konkretnych powodów. Po pierwsze, dopiero zaczynamy inwestować w ludzi, którzy mieszkają na obszarach wiejskich, aby odejść od pojazdów osobistych. Po drugie, autostrady mają kluczowe znaczenie dla takich rzeczy, jak mobilność towarów, które są związane z naszymi unijnymi miejscami pracy.
Jakie reformy ustawy o zarządzaniu wzrostem popierasz, jeśli w ogóle?
Ustawa o zarządzaniu wzrostem musi zostać zaktualizowana, aby zapobiec rozrastaniu się, co dobrze przekłada się na wysiłki zmierzające do wyeliminowania zbliżającego się klimatukatastrofa. Ustawy takie jak HB1099 wyraźnie wymagają, aby Miasta i powiaty rozliczały emisje, które przyczyniają się do zmian klimatu. HB1782 zwiększa gęstość wokół transportu, co odsuwa nas od transportu osobistego, a sb5042 zamyka luki prowadzące do rozrastania się. Wreszcie, pełne finansowanie środków przyjętych w HB1220 upewnij się, że wdrażamy przyszłe zmiany w sprawiedliwy sposób.
Czy uważasz, że stan Waszyngton powinien mieć podatek dochodowy (tak / nie)? Jeśli tak, to jaka jest ścieżka legislacyjna? Jeśli nie, czy przeprowadzi Pan reformę podatkową?
Stan Waszyngton ma jeden z najbardziej regresywnych kodów podatkowych w kraju i musi zostać zmieniony,aby wszyscy płacili sprawiedliwą część. Popieram wprowadzenie podatku dochodowego i podatku od zysków kapitałowych. Niestety, wydaje się, że konstytucja państwa będzie to utrudniać, więc być może będziemy musieli wypróbować nowe podejścia do opodatkowania, takie jak podatek od majątku.
Ponadto popieram opodatkowanie nieruchomości mieszkaniowej w oparciu o sposób jej wykorzystania w obszarach miejskich o ograniczonej podaży mieszkań. Na przykład, Twoje osobiste miejsce zamieszkania powinno mieć najniższą stawkę. Nieruchomość wykorzystywana pod inwestycje powinna płacić wyższą stawkę podatku. Pusta nieruchomość powinna płacić jeszcze wyższą stawkę podatku, ponieważ siedzenie na domach jako przyszła inwestycja nie pomaga teraz naszym mieszkańcom.
Co jeszcze powinno zrobić Państwo, aby zwiększyć mobilność tych, którzy nie mogą prowadzić pojazdów lub nie zdecydowali się na to, Okręg wyborczy, który składa się z około jednej czwartej ludności?
Inwestycje w transport masowy, takie jak rozbudowa kolei lekkiej, są dobrym krokiem we właściwym kierunku. Zwiększenie możliwości chodzenia i jazdy na rowerze w naszych miastach poprawi mobilność tych, którzy nie mogą prowadzić pojazdów, ale także zmniejszy liczbę zgonów w ruchu drogowym.
Jakie podejście podejmiesz do promowania bezpieczeństwa publicznego?
Bezpieczeństwo publiczne jest tematem, który jest niestety bliski i bliski mojemu sercu, ponieważ zostałem pobity przez policję podczas studiów na Brown University.
Mój przyjaciel i ja szliśmy z kampusu na ulicę publiczną, kiedy policja kampusu zatrzymał nas i poprosił, aby zobaczyć nasze identyfikatory. Kampus Browna jest otwarty dla publiczności, podobnie jak ulice publiczne, więc byliśmy zirytowani, że byliśmy nękani o nasze dokumenty. Szedłem dalej, ale mój przyjaciel zatrzymał się, pokazał policji swój identyfikator i zidentyfikował mnie. Zamiast dać upust sprawie, brązowa policja wezwała list gończy za mną.
Policja Z Providence odebrała list gończy i dogoniła mnie. Jeśli czytasz raporty policyjne, policjant podszedł do mnie i poprosił o rozmowę. Chodziłem po glinie. Policjant mnie złapał. Próbowałem odepchnąć gliniarzom ręce do góry. W tym momencie policjanci użyli ” najmniejszej siły na obiekcie, aby bezpiecznie ujarzmić [mnie].”
„Najmniejsza Siła” zraniła mnie na tyle mocno, że policja musiała zabrać mnie do szpitala na pomoc medyczną, zanim zabrała mnie do więzienia. Jak najmniej siły wystarczyło, by obserwator mógł powiedzieć, że doznała traumy obserwując incydent. Nawet jeśli wierzysz w policyjną relację z tego incydentu, uważam to za niepokojące, że policja uznała, że jest to akceptowalny poziom siły, by po prostu zidentyfikować osobę, która nie była nawet podejrzana o przestępstwo.
Ale nie wierzę w policyjny raport, bo byłem tym studentem. Pamiętam tylko uderzenie w tył głowy, pobicie, wykrzykiwanie mojego imienia i to, że byłem brązowym studentem w nadziei, że ktoś mnie usłyszy i nie zniknę.
Mimo tego doświadczenia, nadal wierzę pollód jest częścią bezpieczeństwa publicznego, ale nie jedynym elementem. Chcę profesjonalnej policji, która może zostać pociągnięta do odpowiedzialności, gdy kilku funkcjonariuszy zdradzi swoją świętą przysięgę, że będziemy bezpieczni.
Obecnie prosimy policję o zbyt wiele i umieszczamy ich w sytuacjach, w których nie są przygotowani do obsługi. Chciałbym, aby nasze społeczeństwo myślało bardziej kompleksowo o roli policji w bezpieczeństwie publicznym, aby aktywnie budowały relacje ze społecznością, prosimy tylko o egzekwowanie rzeczy, które może zrobić tylko funkcjonariusz(np. pracownicy socjalni reagują na kryzysy zdrowia psychicznego bez przemocy zamiast policji, doradcy w szkołach zamiast policji), a oni mają szkolenie, aby deescalate sytuacji tak, że siła jest naprawdę używany jako ostateczność.
Jaki jest Twój najwyższy priorytet na nadchodzący semestr i jak go osiągniesz?*
Dalsze prostowanie naszego odwróconego kodeksu podatkowego, abyśmy mogli mieć zrównoważone zasoby, aby państwo mogło być partnerem, którego Washingtonians potrzebują, aby zaspokoić nasze najbardziej palące potrzeby: sprawiedliwe mieszkalnictwo zorientowane na tranzyt i rozwój gospodarczy, równość rasowa i infrastruktura opieki, bez tych, których najmniej stać na to, płacąc najwięcej. Wykorzystam te środki tymczasowe do zbudowania wielosektorowej, ogólnokrajowej koalicji adwokatów, współpracy z kolegami przy opracowywaniu programów politycznych i zorganizowania tak, aby stało się to jednym z priorytetów naszego demokratycznego Senatu.
Stan Waszyngton przyjął „cel Zero” cel zaprzestania zgonów drogowych przez 2030, ale ofiary śmiertelne są trendy w złym kierunku. Co proponujesz naprawić tę sytuację?*
Przekazaliśmy Move Ahead WA, który znacznie zwiększył finansowanie aktywnych inwestycji transportowych i zezwolił na rozszerzone stosowanie środków bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym egzekwowania kamer na pojazdach. Kontynuowaliśmy również prace nad zastosowaniem wskaźników, aby utrzymać nasze inwestycje w autostrady i drogi zgodnie z wyższymi standardami zapewniania bezpieczeństwa, w tym ekranu dotyczącego zdrowia i Sprawiedliwości; oraz sfinansowaliśmy badania, aby lepiej zrozumieć mieszkańców, którzy nie kierują pojazdem, i ich interakcję z naszym publicznym prawem dróg. Zobowiązuję się do współpracy ze społecznościami, aby wykorzystać te inwestycje, aby przywrócić nas na właściwe tory z naszym celem „Target Zero”.
Jakie jest twoje stanowisko w sprawie Rep. Jessica Bateman ’ s missing middle housing bill (HB 1782), który nie przeszedł ostatniej sesji i czy popierasz podobne przepisy, aby zalegalizować obfite mieszkania w całym stanie? Jeśli tak, jakie kroki podejmiesz, aby zapewnić jego przejście w nadchodzącej sesji? Jeśli nie, to jaką politykę wspierania wzrostu i przystępności mieszkaniowej popierasz?*
Popieram. Będę współpracować z Rep. Batemen, adwokatów, i kolegów, aby dowiedzieć się drogę do przodu dla średniej ustawy mieszkaniowej, która będzie działać dla stanu WA.
Czy zagłosowałbyś za ustawą kończącą zakaz kontroli czynszów w Waszyngtonie? Dlaczego lub dlaczego nie? Czy popierałbyś stabilizację czynszu w całym stanie podobną do Oregonu?*
I prime sponsorowane ustawy kontroli czynszu, i będzie wspierać Stanowy stabilizacja czynszu podobny do Oregonu. Chcę współpracować z naszymi mistrzami sprawiedliwości mieszkaniowej i mądrymi umysłami prawniczymi, aby znaleźć najlepszą politykę, która będzie miała największe szanse na zwycięstwo w Wyzwaniu prawnym.
Stan Waszyngton ma ambitne cele klimatyczne, ale nie jest jeszcze na dobrej drodze, aby je osiągnąć. Co widzisz jako brakujące kawałki?*
Wdrażanie i egzekwowanie przepisów. Potrzebujemy agencji zatrudnianie pracowników i udziałowców społeczności, aby byli w pełni zdolni do zdecydowanego wdrażania przepisów, które przyjęliśmy w ciągu ostatnich trzech lat.
W jakich okolicznościach, jeśli w ogóle, popierałbyś dodanie Mil autostradowych?*
Jak wszyscy wiecie, niedawno przeszliśmy naprzód. Koncentrowaliśmy się przede wszystkim na inwestycjach dekarbonizacyjnych, zwiększaniu inwestycji multimodalnych, kapitale własnym oraz zachowaniu i utrzymaniu. Jednak aby przebić się przez obie komory, doszło do kilku rozbudowy autostrady, gdzie miał on pewien związek z mobilnością, odpornością i bezpieczeństwem. Idąc dalej, widzę możliwą potrzebę wymiany i zwiększenia przepustowości, dzięki czemu Szybki tranzyt można bezpiecznie dodać do obecnej infrastruktury prawej drogi.
Jakie reformy ustawy o zarządzaniu wzrostem popierasz, jeśli w ogóle?*
Musimy włączyć Sprawiedliwość i naukę o klimacie do naszej GMA. Chciałbym zobaczyć, jak korzystamy z technologii, sąsiedztw, regionalnych modeli planowania, które pomagają przyspieszyć sprawiedliwe, neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla budynki, zamiast karać małych deweloperów i właścicieli domów, którzy chcą powitać sąsiadów lub zbudować ADU, spółdzielnie mieszkaniowe itp. w naszych miejskich centrach wzrostu i w naszych sąsiednich. Chcę kreatywnych rozwiązań, które zachęcą do pasywnego mieszkalnictwa i ochrony, deincentywizują mcmansions i upewnią się, że miasta, które wyrzeźbiły się z pełnej odpowiedzialności, płacąc swój sprawiedliwy udział w naszej wspólnej infrastrukturze ze szkół, opieki społecznej i zdrowia zachowania, mają szansę sprawiedliwie wnieść swój wkład.
Czy uważasz, że stan Waszyngton powinien mieć podatek dochodowy (tak / nie)? Jeśli tak, to jaka jest ścieżka legislacyjna? Jeśli nie, czy przeprowadzi Pan reformę podatkową?*
Jestem z 37 LD – tak, myślę, że gdybyśmy mieli podatek dochodowy, moglibyśmy mówić bardziej holistycznie o bardziej odpowiedniej wielkości podstawy opodatkowania, która jest faktycznie progresywna. Musimy jednak skupić się na obronie ustawy o zyskach kapitałowych, którą już uchwaliliśmy, i upewnić się, że zostanie ona wdrożona. Ponadto popieram sumienną pracę prowadzoną przez Rep. Frame w budowaniu wspólnej wiedzy, analiz i zaleceń Grupy Roboczej ds. podatków i uważam, że musimy opierać się na ich pracy. W najbliższym czasie, myślę, że musimy dążyć do podatku od majątku, musimy zrealizować i wzmocnić program rabatów dla rodzin pracujących, i musimy poświęcić czas na przeczytanie i przestudiowanie, aby upewnić się, że nie powtórzymy naszej rasistowskiej historii podatkowej prowadzonej przez nasz rząd federalny. Czytam i gorąco zachęcam wszystkich urbanistów do przeczytania the Whiteness of Wealth Dorothy A. Brown.
Co jeszcze powinno zrobić Państwo, aby zwiększyć mobilność tych, którzy nie mogą prowadzić pojazdów lub nie zdecydowali się na to, Okręg wyborczy, który składa się z około jednej czwartej ludności?*
Właśnie rozmawiałem z Anną Zivarts z inicjatywy Mobility Justice o tym, jak współpracujemy z naszymi agencjami państwowymi, samorządami, pracownikami i sektorem prywatnym, aby przyjrzeć się sposobowi zatrudniania, wykonywania naszej pracy. W przeszłości stawialiśmy bariery dla zatrudnienia i uczestnictwa tam, gdzie nie jest to naprawdę konieczne. Możemy wykorzystać „niedobór” siły roboczej i pilną potrzebę zmiany klimatu, aby rozwijać bardziej sprzyjające włączeniu społecznemu i sprawiedliwe dla klimatu praktyki i Polityki. A nie te zakorzenione w ableizmie i naszym uzależnieniu od kierowania pojazdami osobowymi.
Jakie podejście podejmiesz do promowania bezpieczeństwa publicznego?*
Inwestowanie w prewencję, infrastrukturę społeczną, zakończenie szkoły do rurociągu więziennego i realne reinwestycje w BIPOC zdrowie i przywództwo. wspieranie zespołu profesjonalistów z żywymi płacami, w tym funkcjonariuszy, którzy wspierają community, gdy są kryzysowe.
Urbanista został założony w 2014 roku w celu badania i wpływania na politykę miejską. Wierzymy, że miasta dają wyjątkowe możliwości rozwiązania wielu najtrudniejszych problemów społecznych, środowiskowych i ekonomicznych. Służymy jako źródło promocji Urbanistyki, zwiększenia uczestnictwa politycznego i poprawy miejsc, w których żyjemy. Komitet Wyborczy składa się z różnych pracowników urbanisty i jest stałym organem reprezentującym wartości polityczne naszej organizacji.