* w przypadku większej ilości osób prosimy o powielenie formularza
prelekcje, materiały dotyczące konferencji, przerwę kawową
W przedsprzedaży - do 19.02.2018r.:
Zgłoszenia przesłane po 19.02.2018r.:
rezerwacja hotelu we własnym zakresie
W TYTULE proszę podać imię i nazwisko
Upoważniamy Organizatorów Konferencji do wystawienia faktury VAT bez naszego podpisu.
- Zgłaszający oświadcza, że nie będzie dochodził zwrotu kosztów uczestnictwa w przypadku nie przybycia na konferencję lub skrócenia pobytu. Organizatorzy nie ponoszą kosztów przejazdów i delegacji. - Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 7 dni od wysłania zgłoszenia. - Wpłaty należy dokonać na konto organizatora Forum:
Maciej Motyka ART.M ul. Gałeczki 45 41-500 Chorzów NIP:6272436074 REGON:240658707 Numer konta: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna 23 1050 1243 1000 0092 0273 9521
- Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres organizatora. - W przypadku rezygnacji do 19.02.18r., obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20zł + 23% VAT. - W przypadku rezygnacji po 19.02.18r., pobierane jest 100% opłaty za udział. - Nieodwołane zgłoszenia i nie wzięcie udziału w konferencji, powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału. - Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału. - Zamiast zgłoszonej osoby, w konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy, pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową lub pocztową, w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem konferencji. - Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.