Leah Griffin (po lewej) i Emily Alvarado (po prawej) rywalizują o sukces na emeryturze reprezentantki Eileen Cody w 34. (Zdjęcia dzięki uprzejmości kampanii)
34. Okręg legislacyjny ma dwóch silnych zasiedziałych, którzy wydają się walczyc o reelekcję, i jedno miejsce w domu otwartym, które szykuje się do starcia między dwoma solidnymi kandydatami: Emily Alvarado i Leah Griffin, obie kobiety z silnymi platformami urbanistów, którzy wystąpili do przodu, aby przejąć pałeczkę. Open House seat został stworzony przez emerytowaną Rep. Eileen Cody, która służy w Izbie od 1994 roku. Szerzej, każdy z otwartych miejsc w Seattle wygenerował co najmniej dwóch kandydatów z urbanistą bonafidesem, co jest mile widzianym rozwojem i wysokim znakiem wodnym.
Republikański kandydat również startuje w każdym wyścigu w 34., choć z niewielkim wsparciem finansowym, a oba są bardzo dalekie w głęboko niebieskiej dzielnicy.
Obecni Sen. Joe Nguyen i Rep. Joe Fitzgibbon zwrócili się do urbanisty, podobnie jak Alvarado i Griffin. Możesz przejrzeć te cztery kwestionariusze na dole postu.
Joe Fitzgibbon od 2011 roku reprezentuje 34 Okręg wyborczy. (Zdjęcie dzięki uprzejmości kampanii) Sen. Joe Nguyen stara się o drugą kadencję. (Dzięki uprzejmości kampanii Nguyen)
Komisja przeprowadziła również wywiady ze wszystkimi, z wyjątkiem Nguyena, w następstwie pytań. Na podstawie tych odpowiedzi, dokonaliśmy naszych wyborów i Opublikujemy nasze główne adnotacje w połowie lipca po zakończeniu pisania.
Nowe granice 34. dzielnicy Waszyngtonu w 2022 roku. (Washington Redistricting Commission)
Geograficznie, 34th pozostaje bardzo podobny po 2022 redistricting i nadal koncentruje się wokół Zachodniego Seattle, z Vashon Island i White Center również na swojej orbicie. Jednak stracił kawałek Burien i jego mały kawałek Normandy Park do 33rd, a na ich miejsce Pioneer Square, SoDo, South Park i połacie Doliny Duwamish. Prawdopodobnie pozostanie progresywną twierdzą, biorąc pod uwagę te granice.
P1: jaki jest Twój najwyższy priorytet na nadchodzący okres i jak go osiągniesz?
Zapukałem do ponad 5000 drzwi w mojej dzielnicy, i teraz wiem, że moi sąsiedzi są bardzo zaniepokojeni upadkiem Roe v. Wade. Walka o dostęp do aborcji w naszym państwie jest ważniejsza niż kiedykolwiek i jest jednym z moich priorytetów. Dostęp do zdrowia reprodukcyjnego jest atakowany na dwóch frontach: Fuzje szpitali religijnych i ustawy uchwalone przez konserwatywne Stany, aby uniemożliwić ludziom ubieganie się o aborcję poza stanem i kryminalizować tych, którzy je wykonują. Walka ta jest szczególnie ważna dla kobiet o niskich dochodach kolorowych w naszych społecznościach, które borykają się z nieproporcjonalnym brakiem dostępu do aborcyjnej opieki zdrowotnej. Walcząc przez prawie dekadę o dostęp do opieki zdrowotnej dla osób, które przeżyły wiole seksualnence, wiem, że konstytucyjne prawo do procedury niewiele znaczy, chyba że dana osoba ma sensowny dostęp do tej opieki. W Waszyngtonie, od 2020 roku, 41% szpitali wprowadza ograniczenia dostępu do aborcji. Rozumiem pilną potrzebę uchwalenia przepisów zwiększających dostęp do opieki zdrowotnej nad aborcją i mam doświadczenie w rozszerzaniu dostępu na poziomie stanowym i federalnym. Będę pracować nad tym, aby wszyscy w Waszyngtonie mieli możliwość podejmowania decyzji dotyczących ich zdrowia reprodukcyjnego, niezależnie od tego, czy tu mieszkają, czy nie. Będę pracować, aby upewnić się, że stan Waszyngton jest gotowy, gdy Roe upadnie i przygotowujemy się jako stan na wzrost o 385% liczby osób w ciąży, które szukają opieki aborcyjnej – a to zaczyna się od ograniczenia połączeń szpitali religijnych.
Q2: Stan Waszyngton przyjął „cel Zero” cel likwidacji zgonów drogowych przez 2030, ale ofiary śmiertelne są trendy w złym kierunku. Co proponujesz naprawić tę sytuację?
Jednym ze sposobów, w jaki możemy dążyć do osiągnięcia tego celu, jest stworzenie masowej infrastruktury transportu publicznego-zwłaszcza w naszych miastach. Musimy również zaprojektować nową infrastrukturę w naszym stanie z podejściem do bezpiecznych systemów, które przewiduje błędy ludzkie i ustanawia zasoby edukacyjne w naszych społecznościach otaczające takie elementy, jak prawo drogi, bezpieczeństwo jazdy i ryzyko utraty wartości. Bezpieczne podejście systemowe pomogłoby nam w tworzeniu infrastruktury, która zmniejsza siły uderzenia, zmniejsza prędkości w stosownych przypadkach i zwiększa widoczność.
P3: Jakie jest twoje stanowisko w sprawie Rep. Jessica Bateman ’ s missing middle housing bill (HB 1782), który nie przeszedł ostatniej sesji i czy poparłbyś podobne przepisy w celu zalegalizowania obfitych mieszkań w całym stanie? Jeśli tak, jakie kroki podejmiesz, aby zapewnić jego przejście w nadchodzącej sesji? Jeśli nie, to jaką politykę wspierania wzrostu i przystępności mieszkaniowej popierasz?
Oczywiście. Wraz ze wzrostem kosztów utrzymania, koszty mieszkań w pobliżu obszarów miejskich stają się coraz bardziej nieosiągalne dla rodzin klasy średniej. Podczas gdy konsekwentnie pracuje wiele miejsc pracy, aby uzupełnić dochody mojej rodziny, byłem w stanie kupić mój dom w 2015 r.w ramach stojącego obecnie programu HUD z zasadami, które priorytetowo traktowały lokalnych nabywców domów po raz pierwszy. Ponieważ kryzys mieszkaniowy szaleje w Seattle, a nawet poza hrabstwem King, ustawodawcy muszą stworzyć więcej dróg do homeownership. Jest o wiele więcej rodzin takich jak moja, które są długoletnimi mieszkańcami Seattle i żyją tutaj, ale nie mogą sobie pozwolić na kupowanie domów, w których mieszkają, pracują i wychowują dzieci. Nasze państwo ma obowiązek uczynić miasta i miasteczka przyjaznymi dla wszystkich.
REP. Bateman ’ s missing Middle housing bill tworzy kroki w kierunku liveability i tanich mieszkań, zwłaszcza w miastach Waszyngtonu nadal rosnąć. Z niecierpliwością czekam również na tworzenie polityk podobnych do oryginalnego programu HUD, z którego skorzystałem, aby pomóc pracownikom o średnich zarobkach stać na posiadanie domu w swoich dzielnicach. Ponadto musimy zwiększyć publiczne projekty rozwojowe, które zapewniają lepsze możliwości pracy w związkach zawodowych, zwiększyć gęstość, zwłaszcza w okolicach TRANZYTU, i stworzyć bardziej kreatywne ścieżki do posiadania domu dla pracowników.
W ciągu ostatnich ośmiu lat, pracowałem z niesamowitymi prawodawcami, aby uchwalać wiele praw, zarówno na poziomie stanowym, jak i federalnym, aby zasadniczo zreformować sposób, w jaki ocaleni wchodzą w interakcje z systemami, które mnie zawiodły. Poznałem tajniki procesu legislacyjnego, zwłaszczasojusznik na szczeblu stanowym. Jestem również bibliotekarzem szkolnym, który jest ekspertem w dziedzinie badań i zamierzam wykorzystać te umiejętności, aby przekazać oparte na dowodach rozwiązania naszych problemów, zwłaszcza w obliczu opozycji. Mam również doświadczenie w budowaniu ogromnych i różnorodnych koalicji oraz doświadczenie w wykorzystywaniu earned media do wpływania na opinię publiczną-i planuję wykorzystać wszystkie te umiejętności i doświadczenia, gdy opowiadam się za HB 1782.
P4: Czy zagłosowałbyś za ustawą kończącą zakaz kontroli czynszów w Waszyngtonie? Dlaczego lub dlaczego nie? Czy popierałbyś stabilizację czynszu w całym stanie podobną do Oregonu?
Tak. Zakończenie zakazu kontroli czynszów to kolejny krok w kierunku stworzenia bardziej przyjaznych miast dla naszych sąsiadów w całym Waszyngtonie. Popierałbym stabilizację czynszu w całym stanie, podobną do systemu Oregonu regulującego wzrost i kontrolę inflacji. Ponieważ dochody Washingtonian ’ s stagnacji i czynszu przyczynia się do wzrostu, staje się coraz ważniejsze, że możemy opowiadać się w imieniu najemców w całym naszym stanie w wysiłkach, aby nasze miasta bardziej znośne.
P5: Stan Waszyngton ma ambitne cele klimatyczne, ale nie jest jeszcze na dobrej drodze, aby je osiągnąć. Co widzisz jako brakujące kawałki?
Nie możemy już rozwiązać naszego kryzysu klimatycznego poprzez dobre intencje poszczególnych działań i nie możemy sobie pozwolić na ignorowanie klimatu jako problemu. Musimy działać teraz. Potrzebujemy dużych inwestycji w energię odnawialną, ograniczenia emisji dwutlenku węgla i projekty odbudowy środowiska. Musimy zrezygnować z firm paliw kopalnych, przyjąć innowacyjne rozwiązania w zakresie czystej energii i skoncentrować Sprawiedliwość i sprawiedliwość w każdym programie.
Musimy upewnić się, że nasze przejście na czystą energię jest sprawiedliwe. Wspieram finansowanie zmian zatrudnienia w przemyśle paliw kopalnych i programów praktyk zawodowych pracowników w historycznie niedoinwestowanych społecznościach. Będę pracować nad obniżeniem barier dla pracowników kolorowych, aby otrzymać szkolenie w branży czystej energii. Popieram pomoc małym firmom energetycznym w ich zdolności do płacenia dominujących wynagrodzeń. Będę współpracować z istniejącymi agencjami państwowymi, w połączeniu ze związkami zawodowymi i ich członkami, aby opracować programy pomocy w tym przejściu w sposób zapewniający, że ludzie nie stracą środków do życia w tym procesie.
Jeśli zostanę wybrany, będę pracował nad zapewnieniem, aby nasze hrabstwa otrzymały środki potrzebne do budowania odporności na zmiany klimatu w swoich planach zarządzania wzrostem. Popieram również dalsze udoskonalanie waszyngtońskiej ustawy o zobowiązaniach klimatycznych i uważam, że kluczowe znaczenie ma Przejście ścieżki zgodności dla emitentów o dużej emisji na następnej sesji. Dodatkowo popieram Green New Deal i Washington Buy Clean Buy Fair Act. Planuję nadać priorytet finansowaniu publicznego transportu masowego, aby osoby mogły dostać się do pracy w przyjazny dla środowiska, dostępny i niezawodny sposób.
P6:w jakich okolicznościach, jeśli w ogóle, popierałbyś dodawanie mil na autostradzie?
Jestem zaangażowany w stanowisko w sprawie finansowania żadnych nowych autostrad i nie poparłbym dodawania Mil pasa autostrad. W rzeczywistości jestem za usunięciem Mil autostrad, które oddzielają dzielnice, a które negatywnie wpływają głównie na niedoinwestowane społeczności. Wierzę i korzystam z transportu publicznego i jestem dumny z poparcia ATU i Transit Riders Union. Nadszedł czas, aby walczyć z kryzysem klimatycznym w naszym państwie za pomocą dużych inwestycji w energię odnawialną, z ograniczeniami emisji dwutlenku węgla i projektami odbudowy środowiska.
P7: Co czy popiera Pan reformy ustawy o zarządzaniu wzrostem gospodarczym?
GMA w obecnej formie nie jest przygotowana do walki z rosnącym i zróżnicowanym poziomem ekspansji w naszym państwie, a reformy GMA muszą zostać wprowadzone w celu stworzenia bardziej kompleksowego planu w miarę dalszego rozwoju naszego państwa. Popieram reformy mające na celu integrację uczestniczących plemion w zbieraniu danych w zrozumieniu ekosystemów, wdrożenie przepisów Safe Harbor i skoncentrowanie adaptacyjnych rozwiązań planistycznych w celu oceny i monitorowania postępów. Musimy odejść od uniwersalnego podejścia, które nie sprawdza się już w Waszyngtonie. Jeśli zostanę wybrany, z niecierpliwością czekam na poparcie proponowanych reform GMA w celu ustanowienia bardziej sprawiedliwych,wymiernych i ukierunkowanych rozwiązań w celu zwiększenia wzrostu gospodarczego w całym stanie.
P8: czy uważasz, że stan Waszyngton powinien mieć podatek dochodowy (tak / nie)? Jeśli tak, to jaka jest ścieżka legislacyjna? Jeśli nie, czy przeprowadzi Pan reformę podatkową?
Tak. Ci, którzy zarabiają w najwyższych procentach, powinni płacić więcej. Dodatkowo popieram zniesienie pułapów podatkowych, z których korzystają wysocy zarabiający, takich jak 147 000 USD na podatek od urlopu rodzinnego i rodzicielskiego. Chciałbym poprzeć Państwowy podatek dochodowy i poprzeć obecne poparcie dla wprowadzenia poprawki do konstytucji, aby ten podatek był możliwy. Droga legislacyjna do zmiany konstytucji najpierw zaczyna się od zbudowania koalicji stojącej za tym wnioskiem. Uważam, że kultura i Polityka idą w parze, a pandemia spowodowała, że wielu mieszkańców Washingtonowie ponownie przemyśleli swoje relacje z pracą i rządem. Uważam, że jeśli nadal będziemy prowadzić publiczną rozmowę z sąsiadami na temat tego, w jaki sposób progresywny podatek dochodowy może zastąpić nasz regresywny podatek od sprzedaży, dojdziemy do punktu, w którym zmiana konstytucji będzie możliwa w ciągu najbliższych kilku lat.
P9: co więcej powinno zrobić Państwo, aby zwiększyć mobilność tych, którzy nie mogą prowadzić pojazdów lub nie zdecydowali się na to, Okręg wyborczy, który składa się z około jednej czwartej ludności?
Istnieje coraz większe zapotrzebowanie na bardziej niezawodne, zrównoważone i dostępne opcje transportu publicznego w całym naszym stanie dla wszystkich Washingtonians, ale zwłaszcza tych, którzy nie mogą prowadzić lub nie zdecydowali się. Nadam priorytet projektom transportu masowego. Szczególnie w moim okręgu musimy zainwestować w nasz system promowy, który zapewnia świetne miejsca pracy, ale brakuje mu niezawodności i dostępności. Musimy priorytetowo wykorzystać siły związkowe do budowy łodzi, rozbudowy lekkiej kolei do 34. i zwiększenia tras autobusowych w całej dzielnicy i w całym stanie. Wpływ zamknięcia mostu West Seattle na naszych sąsiadów dowodzi dokładnie, dlaczego musimy skutecznie zepchnąć więcej samochodów z drogi i więcej ludzi do niezawodnego, wydajnego transportu publicznego. Każdy powinien mieć dostęp do nieograniczonej przepustki tranzytowej.
P10: jakie podejście podejmiesz do promowania bezpieczeństwa publicznego?
Bezpieczeństwo publiczne jest jednym z priorytetów mojej kampanii. W trakcie mojego działania i uzdrowienia z traumy bycia ofiarą brutalnego przestępstwa, stanąłem w obliczu niepokojącej prawdy: nasze podejście do bezpieczeństwa publicznego zarówno nie pociąga sprawców zbrodni do odpowiedzialności, jak i nie pomaga ofiarom przestępstw, zwłaszcza ofiarom przestępstw z nienawiści. W prawodawstwie, będę budować swoją i wielu innych pracę do stworzenia bardziej nowoczesnego, skutecznego systemu wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych i bezpieczeństwa publicznego, który koncentruje odpowiedzialności i rehabilitacji i zwalczania rasizmu systemowego w swoich instytucjach. Za karę pozbawienia wolności skuteczne, musi zwrócić do społeczności ludzi, którzy są lepsi niż wtedy, gdy weszli. Musimy zapewnić indywidualny dostęp do zdrowia behawioralnego, szkolenia zawodowego i usług wsparcia społecznego, aby mogli zapłacić pełną rekompensatę osobom, którym wyrządzili krzywdę. Zbyt często osoby, które przeżyły zbrodnie, gubią się w tym procesie i nigdy nie otrzymują potrzebnego im wsparcia. Musimy stworzyć systemy, które zapewnią ocalałym dostęp do emocjonalnego i wspierającego leczenia, aby mogli przejść obok swojego doświadczenia i być w całości. Każdy w naszym stanie zasługuje na dostęp do behawioralnej opieki zdrowotnej i systemu sądownictwa karnego, który działa na rzecz poprawy naszych społeczności i wspierania ocalałych.
P1: jaki jest Twój najwyższy priorytet na nadchodzący okres i jak go osiągniesz?
Moim priorytetem jest podjęcie odważnych działań na rzecz tanich mieszkań. Mieszkanie jest prawem człowieka. Każdy zasługuje na bezpieczne, wysokiej jakości niedrogie mieszkania w dobrze prosperującej społeczności. Ale nasz system mieszkaniowy jest zepsuty i wymaga naprawy. Wniosę ponad dziesięcioletnie doświadczenie-w organizacji non-profit i rządzie-w pracy nad tanimi mieszkaniami ze wszystkich stron: inwestowanie zasobów publicznych w niedrogie mieszkania, w tym stałe mieszkania wspierające dla osób doświadczających bezdomności; rozwój mieszkań odpornych na zmianę klimatu i sprawiedliwy rozwój zorientowany na tranzyt; nabywanie budynków i gruntów; uchwalanie polityk w celu rozwiązania problemu przesiedlenia, wspierania podziału strefowego, zmniejszenia barier regulacyjnych, zwiększenia własności Spółdzielczej; oraz dostarczanie pomocy na wynajem i zapobieganie wykluczeniom. Będę rozwijać holistyczną wizję mieszkaniową, która (1) tworzy znacznie więcej finansowanych ze środków publicznych i regulowanych tanich mieszkań, (2) zwiększa podaż mieszkań i (3) zapewnia dostęp i stabilność dla najemców. Wnoszę poczucie pilności do ustawodawcy, osiągnięcia w popychaniu kreatywnych rozwiązań i budowaniu koalicji oraz zrozumienie, w jaki sposób rządy lokalne, stanowe i federalne mogą ze sobą współpracować. Skupię się na promowaniu sprawiedliwości rasowej i inwestowaniu w rozwiązania oparte na społeczności. Będę walczył o progresywne dochody, ponieważ istotne inwestycje są niezbędne do stworzenia tanich mieszkań na skalę odpowiadającą potrzebom.
Q2: Stan Waszyngton przyjął „cel Zero” cel likwidacji zgonów drogowych przez 2030, ale ofiary śmiertelne są trendy w złym kierunku. Co proponujesz naprawić tę sytuację?
Musimy stworzyć bezpieczną infrastrukturę dla pieszych. Wspieram inwestycje w systemy transportowe, które wdrażają bezpieczeństwo dla osób chodzących, jeżdżących na rowerze lub toczących się, aby pomóc w osiągnięciu celu, jakim jest wyeliminowanie śmiertelnych wypadków drogowych. Musimy zająć się takimi czynnikami, jak prędkość pojazdu. Wykorzystam poczynione ostatnio postępy w zakresie wprowadzenia limitu 20 mil na godzinę na drogach niezwiązanych z arteriami i zachęcę Państwa do partnerstwa z lokalnymi jurysdykcjami w celu ustalenia ograniczeń prędkości. Popieram inwestycje w infrastrukturę uspakajającą ruch, taką jak Ronda i progi zwalniające, które zmniejszą liczbę pędzących kierowców, co jest główną przyczyną śmiertelnych wypadków dla kierowców. Państwo musi również podjąć znaczące kroki w celu promowania regionalnych wzorców użytkowania gruntów, które wspierają ruchome, multimodalne społeczności, które dają ludziom możliwość wyboru transportu.
P3: Jakie jest twoje stanowisko w sprawie brakującej ustawy mieszkaniowej Rep. Jessiki Bateman (HB 1782), która nie przeszła ostatniej sesji i czy popierałbyś podobne przepisy do legalize obfite mieszkania w całym stanie? Jeśli tak, jakie kroki podejmiesz, aby zapewnić jego przejście w nadchodzącej sesji? Jeśli nie, to jaką politykę wspierania wzrostu i przystępności mieszkaniowej popierasz?
Popieram ustawę Rep. Batemana. Waszyngton ma niedobór setek tysięcy domów, co stanowi wyzwanie dla zbyt wielu ludzi. Potrzebna jest teraz reforma w całym stanie, aby stworzyć znacznie więcej możliwości mieszkaniowych we wszystkich społecznościach. Legalizacja dupleksów, tripleksów i ADUs daje umiarkowanym dochodom rodziny pracujące większą szansę na zakup domu, wybory, dzięki którym rodziny wielopokoleniowe mogą żyć razem, a starsi mogą się starzeć na miejscu. Bardziej gęste mieszkania przez tranzyt zapewnia opcje mieszkaniowe i wspiera nasze cele klimatyczne. Rozwiązania, które tworzą więcej podaży mieszkań są niezbędne, ale nie wystarczające, aby zaspokoić potrzeby osób o najniższych dochodach. Znaczące inwestycje publiczne są niezbędne do znacznego zwiększenia liczby mieszkań, które są trwale przystępne, w tym mieszkania wspierające dla osób doświadczających bezdomności — co jest sprawdzonym, opłacalnym rozwiązaniem w celu rozwiązania problemu przewlekłej bezdomności-oraz mieszkania dla rodzin o niskich dochodach, Seniorów i osób niepełnosprawnych o stałym dochodzie. Dziedzictwo redliningu, restrykcyjnych przymierzy i dezinwestycji trwa. Inwestycje mieszkaniowe muszą stawić czoła przemieszczeniom, które nadal destabilizują społeczności, zwłaszcza społeczności kolorowe. W prawodawstwie będę walczyć o rozwiązania antypobudżetowe oparte na społeczności i Politykę sprawiedliwości w zakresie mieszkalnictwa, w tym politykę mającą na celu zapewnienie dostępu do mieszkań osobom z historią kryminalną.
P4: Czy zagłosowałbyś za ustawą kończącą zakaz kontroli czynszów w Waszyngtonie? Dlaczego lub dlaczego nie? Czy popierałbyś stabilizację czynszu w całym stanie podobną do Oregonu?
Tak. Każdy pracownik pralni zasługuje na bezpieczny, stabilny, niedrogi dom. Ale w całym stanie najemcy nadal doświadczają wygórowanych wzrostów czynszu z roku na rok, a czynsze rosną szybciej niż płace i rosną poza synchronizacją z realiami ludzi żyjących na stałym dochodzie. Rosnące czynsze wiążą się z rosnącym wskaźnikiem bezdomności, a to nieproporcjonalnie wpływa na rodziny o niskich dochodach i klasy robotniczej, osoby kolorowe, kobiety, imigranci, Seniorzy, osoby niepełnosprawne i społeczność LGBTQ. Ludzie nie powinni martwić się stale rosnącymi czynszami i eksmisjami; zasługują na przewidywalność w swoich mieszkaniach. Popieram stabilizację czynszów w całym stanie, jak prawo w Oregonie, które zabrania nieuzasadnionych rocznych podwyżek czynszów, a także popieram elastyczność lokalnych jurysdykcji, aby poprawić te standardy, aby zaspokoić wyjątkowe potrzeby lokalnych społeczności.
P5: Stan Waszyngton ma ambitne cele klimatyczne, ale nie jest jeszcze na dobrej drodze, aby je osiągnąć. Co widzisz jako brakujące kawałki?
Osiągnięcie zerowej emisji netto do 2050 r. wymaga międzysektorowego podejścia do mieszkalnictwa, transportu, energii i gospodarki. Popieram wysiłki na rzecz przejścia na czystą energię i zapewnienia, że nowe miejsca pracy w zakresie czystej energii obejmują standardy pracy, takie jak obowiązujące płace, wykorzystanie praktyk zawodowych i priorytetowe zatrudnienie dla kobiet i Firm należących do mniejszości. Potrzebujemy głębokich inwestycji w ulepszenia sieci w celu zwiększenia energii odnawialnej i musimy kontynuować elektryfikację transportu oraz ciągłe przyspieszanie czystych samochodów i zmieniających się sieci.
Niedrogie mieszkania To rozwiązanie klimatyczne. Pilnie musimy wdrożyć solidną politykę, która zapewni mieszkańcom więcej integracji blisko miejsc pracy i TRANZYTU, abyśmy mogli w sposób sprawiedliwy znacząco ograniczyć emisje z transportu. W całej mojej karierze byłem zdecydowanym zwolennikiem budowy mieszkań odpornych na zmiany klimatu, wiedząc, że znaczna część emisji pochodzi z naszych zasobów budowlanych. Poprę prawodawstwo, które wymaga agresywnego harmonogramu osiągnięcia neutralności węglowej w finansowanym ze środków publicznych budownictwie mieszkaniowym i innych projektach. Będę dążyć do nowych środków finansowych na modernizację istniejących mieszkań za pomocą ogrzewania bez paliw kopalnych i czystszych opcji chłodzenia dla rodzin o niskich dochodach i seniorów o stałych dochodach, najbardziej dotkniętych gorętszymi latami. Musimy skupić sprawiedliwość środowiskową i inwestować w rozwiązania kierowane przez społeczności, które mają nieproporcjonalny wpływ na zanieczyszczenie i zmianę klimatu.
P6:w jakich okolicznościach, jeśli w ogóle, popierałbyś dodawanie mil na autostradzie?
Dodawanie Mil pasa autostradowego od dawna okazało się niewystarczające w łagodzeniu korków. Uważam, że istnieją lepsze sposoby wykorzystania środków na infrastrukturę, które naprawdę przyniosłyby korzyści podróżnym multimodalnym w bardziej znaczący sposób.
P7: jakie reformy ustawy o zarządzaniu wzrostem popierasz, jeśli w ogóle?
Potrzebujemy pilnych działań w celu zaplanowania zmian klimatycznych i rozwiązania ich problemu. Popieram reformy mające na celu aktualizację ustawy o zarządzaniu wzrostem gospodarczym, aby lepiej zająć się zmianami klimatu i Sprawiedliwością środowiskową, w tym wnioski zawarte w HB 1099, które zapewnią, że kompleksowe plany złagodzą skutki zmian klimatu, wesprą redukcję emisji gazów cieplarnianych przez państwo i cele przejechanych Mil pojazdów, a także wzmocnią odporność na zmiany klimatu. Wraz z nadchodzącymi kompleksowymi aktualizacjami planu na 2024 r. państwo powinno działać pilnie, aby wprowadzić więcej aktualizacji, aby zapewnić, że GMA nadal zapewnia skuteczne planowanie miast i powiatów na lepszą przyszłość. Popieram również niedawne zmiany wprowadzone przez ustawodawcę Stanowego do GMA, które będą wymagały od miast lepszego planowania tanich mieszkań i usuwania skutków historycznej rasistowskiej polityki mieszkaniowej (HB 1220), poprawy konsultacji plemiennych (HB 1717) i zamknięcia luki w sprawl (SB 5042).
P8: czy uważasz, że stan Waszyngton powinien mieć podatek dochodowy (tak / nie)? Jeśli tak, to jaka jest ścieżka legislacyjna? Jeśli nie, czy przeprowadzi Pan reformę podatkową?
Tak. Waszyngton ma obecnie najbardziej regresywny system podatkowy w kraju, gdzie najbiedniejsze rodziny płacą znacznie więcej swoich dochodów z podatków niż najbogatsi. Waszyngton powinien zwiększyć równość dochodów dzięki stopniowemu podatkowi dochodowemu od osób fizycznych, który zmniejsza obciążenie dolnego 20% w naszym stanie i inwestuje dochody w usługi i infrastrukturę, które prowadzą do kwitnących, zdrowych i zamożnych społeczności dla nas wszystkich. Biorąc pod uwagę pilną potrzebę stworzenia sprawiedliwego kodeksu podatkowego państwa, popieram również inne realne opcje progresywnego przychodu, w tym na przykład podatek biznesowy od wynagrodzeń o wysokich zarobkach.
P9: co więcej powinno zrobić Państwo, aby zwiększyć mobilność tych, którzy nie mogą prowadzić pojazdów lub nie zdecydowali się na to, Okręg wyborczy, który składa się z około jednej czwartej ludności?
Społeczności zależą od systemu transportu publicznego, który zapewnia niezawodne, bezpieczne i niedrogie opcje. Z Move Ahead Washington, ustawodawca dokonał historycznych inwestycji w transport – $16 miliard inwestycji w tranzyt multimodalny, kolei dużych prędkości, i promy. Popieram wysiłki na rzecz kontynuowania ukierunkowanych inwestycji w projekty tranzytowe, rowerowe i piesze. W całej mojej karierze, prowadziłem wysiłki na rzecz rozwoju sprawiedliwego TRANZYTU Zorientowany rozwój-tworzenie tętniących życiem i połączonych dzielnic przez tranzyt o dużej przepustowości, z niedrogimi opcjami mieszkaniowymi dla osób o niskich dochodach, w tym osób zależnych od TRANZYTU. Na szczeblu stanowym, będę przyspieszać wysiłki na rzecz dostosowania transportu i finansowania tanich mieszkań. Będę współpracować z lokalnymi jurysdykcjami, aby upewnić się, że inwestycje koncentrują się na strategiach dedykowanych kapitałowi, które angażują dotknięte społeczności i zapewniają niedrogie mieszkania, społeczności i kotwice kulturowe.
P10: jakie podejście podejmiesz do promowania bezpieczeństwa publicznego?
Wszyscy zasługujemy na ochronę przed przemocą. Wierzę, że prawdziwe bezpieczeństwo publiczne zaczyna się od wcześniejszych, proaktywnych inwestycji społecznościowych, szczególnie w społecznościach kolorowych, które ucierpiały z powodu trwałej dezinwestycji publicznej. Musimy inwestować w mieszkania, opiekę zdrowotną, w tym behawioralną opiekę zdrowotną, edukację i opiekę nad dziećmi, możliwości ekonomiczne i infrastrukturę obywatelską. Kiedy ludzie mają swoje potrzeby zaspokojone w stabilnych, wspierających społecznościach, jest mniej przemocy. Wspieram również inwestycje w osoby reagujące na kryzys zdrowia psychicznego i pracowników socjalnych oraz inne wysiłki, które łączą ludzi w kryzysie z zasobami. Programy zapobiegania przemocy i sprawiedliwości naprawczej, które ograniczają przemoc i uwięzienie, są niezbędne. Częścią bezpieczeństwa publicznego jest odbudowa zaufania poprzez silną odpowiedzialność policji. Należy zająć się uprzedzeniami rasowymi i nadmierną policją, a my musimy słuchać wpływających społeczności. Potrzebujemy również silniejszych przepisów dotyczących broni, które usuwają broń z naszych społeczności — zakazów dotyczących broni szturmowej, dłuższych okresów oczekiwania, ostrzejszych kontroli przeszłości i silniejszych przepisów dotyczących „ekstremalnego ryzyka”, abyśmy mogli ograniczyć przemoc z bronią.
P1: jaki jest Twój najwyższy priorytet na nadchodzący okres i jak go osiągniesz?
Moim priorytetem pozostaje walka ze zmianami klimatycznymi. Biorąc pod uwagę to, co osiągnęliśmy w ciągu ostatnich kilku lat, największe luki w polityce klimatycznej naszego państwa dotyczą dekarbonizacji budynków, dostosowania polityki użytkowania gruntów do polityki klimatycznej oraz opracowania strategii przeznaczania dochodów z ustawy climate Commitment Act na najbardziej wpływowe cele. Będę opierał się na wnioskach wyciągniętych z ostatniego biennium, aby zorganizować sukces w tych powiązanych ze sobą kwestiach w Izbie, Senacie i wśród partnerów koalicyjnych.
Q2: Stan Waszyngton przyjął „cel Zero” cel likwidacji zgonów drogowych przez 2030, ale ofiary śmiertelne są trendy w złym kierunku. Co proponujesz naprawić tę sytuację?
Move Ahead Washington transportation package, który przekazaliśmy w sesji 2022, ogromnie zwiększy inwestycje stanu Waszyngton w bezpieczne chodzenie i jazdę na rowerze — 1,2 miliarda dolarów w ciągu 16 lat. Następnie musimy upewnić się, że samorządy, które otrzymują te pieniądze, wydają je skutecznie i w sposób skoordynowany z ich planami zagospodarowania przestrzennego. Poza tym powinniśmy rozszerzyć stosowanie automatycznych Kamer Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego poza ich obecne bardzo ograniczone zastosowania. Podjąłem wysiłki, aby upoważnić Seattle do korzystania z kamer bezpieczeństwa ruchu drogowego w celu wymuszenia naruszeń przejścia dla pieszych i pasa autobusowego-musimy uczynić ten organ stałym i rozszerzyć go na inne aplikacje, w których może to wpłynąć na nadmierną prędkość, która jest zachowaniem kierowców najbardziej odpowiedzialnych za śmierć w ruchu drogowym (pieszych, rowerzystów i innych kierowców samochodów i pasażerów).
P3: jaki jest Twój stance na REP. Jessica Bateman ’ s missing middle housing bill (HB 1782), który nie przeszedł ostatniej sesji i czy popierasz podobne przepisy w celu zalegalizowania obfitych mieszkań w całym stanie? Jeśli tak, jakie kroki podejmiesz, aby zapewnić jego przejście w nadchodzącej sesji? Jeśli nie, to jaką politykę wspierania wzrostu i przystępności mieszkaniowej popierasz?
Zdecydowanie popieram zalegalizowanie brakujących środkowych mieszkań w całym stanie i byłem dumnym cosponsorem HB 1782. Pracowalem scisle z Rep. Bateman na strategii dla ruchu ustawy do przodu i poprowadzil zarzut z Rep. Macri, aby przekazac HB 1782 z Komisji funduszy w obliczu zjednoczonej opozycji Republikanskiej. Myślę, że powinniśmy spróbować ponownie w 2023 r. z prostszym projektem ustawy, który nie musi iść do Komisji ds. środków w Izbie lub Komisji sposobów i środków w Senacie i domagać się, aby społeczność biznesowa wywiązała się z deklarowanego zobowiązania do rozwiązania problemu niedoboru mieszkań poprzez lobbing ustawodawców zorientowanych na biznes, aby poparli tę długo oczekiwaną politykę.
P4: Czy zagłosowałbyś za ustawą kończącą zakaz kontroli czynszów w Waszyngtonie? Dlaczego lub dlaczego nie? Czy popierałbyś stabilizację czynszu w całym stanie podobną do Oregonu?
Popieram politykę stabilizacji czynszu w całym stanie, a nie Politykę miasta po mieście, ponieważ nie chcę, aby Miasta używały polityki kontroli czynszu jako tylnego wyjścia do powstrzymania nowych mieszkań i powstrzymania nowych ludzi przed przeprowadzką do ich miasta. Popierałbym politykę stabilizacji czynszu w całym stanie, taką jak w Oregonie, o ile była połączona z silną Polityką, jak brakujące środkowe i upzones w pobliżu TRANZYTU, aby rozwiązać problem niedoboru mieszkań, ponieważ kontrola czynszu bez polityki po stronie podaży tylko pogłębi niedobór mieszkań.
P5: Stan Waszyngton ma ambitne cele klimatyczne, ale nie jest jeszcze na dobrej drodze, aby je osiągnąć. Co widzisz jako brakujące kawałki?
Oczekuję, że ustawa o zobowiązaniu klimatycznym wprowadzi nas na ścieżkę realizacji naszych celów klimatycznych. Jednak, jak wspomniano powyżej, możemy być bardziej pewni tego, jeśli uzupełnimy naszą istniejącą politykę sektorową silną Polityką dekarbonizacji istniejących zasobów budowlanych z zachętami do elektrycznych pomp ciepła do ogrzewania przestrzeni i wody, aby zapewnić, że nowy rozwój jest kierowany do miejsc z infrastrukturą w celu wspierania wzrostu, aby wydawać dolary ustawy o zobowiązaniu do klimatu w sposób, który zapewnia największe ograniczenia emisji gazów cieplarnianych, i dekarbonizacji przemysłu ciężkiego.
P6:w jakich okolicznościach, jeśli w ogóle, popierałbyś dodawanie mil na autostradzie?
Ogólnie rzecz biorąc, jedynymi okolicznościami, w których aktywnie wspierałbym kilometry pasa drogowego, są badania ruchu, które pokazują, że konieczne jest zwiększenie bezpieczeństwa. W tegorocznym pakiecie transportowym głosowałem za ograniczoną liczbą projektów, aby dodać mile lane z innych powodów, ponieważ uznałem, że wady tych rozszerzeń zostały przeważone przez wiele innych wielkich inwestycji zawartych w Move Ahead Washington.
P7: jakie reformy ustawy o zarządzaniu wzrostem popierasz, jeśli w ogóle?
Jestem podekscytowany przejściem SB 5042, zamykając lukę nabywania uprawnień, która pozwoliła na rozwój na poziomie miejskim poza zgodnymi z prawem obszarami wzrostu miejskiego. Musimy uwzględnić wymogi dotyczące zmian klimatu, zarówno łagodzenia, jak i adaptacji, od góry do dołu w ramach GMA. Musimy również włączyć odzysk łososia jako cel GMA. I powinniśmy dodać więcej zębów do elementu mieszkaniowego, wymagając, aby samorządy permit znacznie więcej mieszkań w obszarach, w których istnieje Infrastruktura, aby go wspierać.
P8: czy uważasz, że stan Waszyngton powinien mieć podatek dochodowy (tak / nie)? Jeśli tak, to jaka jest ścieżka legislacyjna? Jeśli nie, czy przeprowadzi Pan reformę podatkową?
Tak, zdecydowanie powinniśmy. Niestety nie widzę ścieżki legislacyjnej zmierzającej do jej uchwalenia w najbliższym czasie. Ostatecznie uważam, że jest to prawdopodobne tylko wtedy, gdy ci z nas, którzy popierają tę inicjatywę, dołączą do małych przedsiębiorstw, które są w niekorzystnej sytuacji ze względu na naszą obecną strukturę podatkową, więc myślę, że najbardziej prawdopodobna droga do przyjęcia podatku dochodowego będzie wymagała zbudowania koalicji z nietradycyjnymi sojusznikami w środowisku biznesowym. Poza podatkiem dochodowym jestem podekscytowany naszym kolejnym podatkiem od zysków kapitałowych i dodatkowo popieram przyjęcie podatku od wartości gruntów jako zamiennika niektórych naszych obecnych podatków od nieruchomości.
P9: co więcej powinno zrobić Państwo, aby zwiększyć mobilność tych, którzy nie mogą prowadzić pojazdów lub nie zdecydowali się na to, Okręg wyborczy, który składa się z około jednej czwartej ludności?
Powinniśmy w większym stopniu wykorzystywać technologie takie jak zautomatyzowane kamery bezpieczeństwa ruchu drogowego, aby zapobiegać naruszeniom przepisów ruchu drogowego, które narażają ludzi, którzy nie mogą lub nie mogą prowadzić pojazdów. Powinniśmy zbudować więcej infrastruktury, która uchroni Samochody i ludzi przed konfliktem. Powinniśmy nadal zwiększać usługi tranzytowe, aby służyły jak największej liczbie osób z częstymi usługami. I powinniśmy skupić się na nowych osiedli mieszkaniowych w miejscach, gdzie jest obsługiwany przez częsty tranzyt lub może być obsługiwany opłacalnie przez częsty tranzyt w przyszłości.
P10: jakie podejście podejmiesz do promowania bezpieczeństwa publicznego?
Musimy budować zaufanie między organami ścigania a społecznościami, którym służą, częściowo poprzez wykorzystanie reform siły, które przyjęliśmy w 2021 r.i dalsze dostosowywanie ich tak, aby działały. Nie możemy polegać na egzekwowaniu prawa, aby było wszystkim dla wszystkich ludzi, więc potrzebujemy silnego i dobrze wyposażonego behawioralnego systemu opieki zdrowotnej, aby reagować na wezwania, w których reakcja organów ścigania nie jest konieczna. Potrzebujemy jednak również wystarczającej liczby pracowników organów ścigania, aby można było reagować na wezwania alarmowe w odpowiednim czasie.
P1: jaki jest Twój najwyższy priorytet na nadchodzący okres i jak go osiągniesz?*
Wdrożenie CETA, CCA, czystych paliw itp. i lokalizacji zakładów energii odnawialnej w stanie Waszyngton, aby osiągnąć nasze cele w zakresie redukcji emisji.
Q2: Stan Waszyngton przyjął „cel Zero” cel likwidacji zgonów drogowych przez 2030, ale ofiary śmiertelne są trendy w złym kierunku. Co proponujesz naprawić tę sytuację?*
Wymaga to kompleksowych i solidnych inwestycji w naszą infrastrukturę tranzytową, w tym technologię, która jeszcze nie istnieje, taką jak pojazdy autonomiczne. Zasadniczo, będziemy musieli zmienić paradygmat z modalności skoncentrowanych na samochodach na model skoncentrowany na ludziach. Zdecydowana większość ofiar śmiertelnych jest spowodowana upośledzeniem, a prawie połowa ofiar śmiertelnych jest spowodowana odejściami pasa ruchu. Na bardzo pragmatycznym poziomie, wymagające blokady zapłonu dla tych, którzy wcześniej znaleźli jazdę po pijanemu i dalsze udoskonalenia wspomagania jazdy pomogłyby. Młodzi kierowcy są również wiodącą grupą demograficzną przyczyniającą się do wypadków śmiertelnych w ruchu drogowym i wprowadzono zmiany, aby zapewnić więcej szkoleń i doświadczenia, ale praca powinna być kontynuowana. Musimy również inwestować w chodniki, ścieżki rowerowe, a bardziej widoczne znaki drogowe w dużym natężeniu ruchu sąas. Aby powtórzyć, będzie to wymagało fundamentalnego odejścia od samochodów jako głównego środka transportu. Pakiet transportowy w Waszyngtonie zmienia ten paradygmat i mam nadzieję kontynuować prace.
P3: Jakie jest twoje stanowisko w sprawie Rep. Jessica Bateman ’ s missing middle housing bill (HB 1782), który nie przeszedł ostatniej sesji i czy poparłbyś podobne przepisy w celu zalegalizowania obfitych mieszkań w całym stanie? Jeśli tak, jakie kroki podejmiesz, aby zapewnić jego przejście w nadchodzącej sesji? Jeśli nie, to jaką politykę wspierania wzrostu i przystępności mieszkaniowej popierasz?*
Bylem wspol sponsorem senackiej wersji i konsekwentnie popieralem najbardziej progresywna polityke Mieszkaniowa w Waszyngtonie. Dużą część problemu stanowi wzbudzanie strachu i brak zrozumienia, jak działałaby sama polityka. Myślę, że potrzebna jest większa edukacja wokół ustawy i praktycznych konsekwencji. Szczerze mówiąc, musimy wybrać liderów, którzy odzwierciedlają społeczności, które reprezentują. Kiedy większość organów ustawodawczych to właściciele ziemscy (wielu jest również właścicielami), którzy korzystają z obecnego systemu, trudno jest wprowadzić zmiany.
P4: Czy zagłosowałbyś za ustawą kończącą zakaz kontroli czynszów w Waszyngtonie? Dlaczego lub dlaczego nie? Czy popierałbyś stabilizację czynszu w całym stanie podobną do Oregonu?*
Tak i tak.
P5: Stan Waszyngton ma ambitne cele klimatyczne, ale nie jest jeszcze na dobrej drodze, aby je osiągnąć. Co widzisz jako brakujące kawałki?*
Lokalizacja obiektów energetycznych w Waszyngtonie. Niezwykle trudno jest umiejscowić obiekty energii odnawialnej i jest to kluczowy element, który musimy mieć, aby osiągnąć nasze cele. Wykonałem wiele prac, aby zwiększyć standardy budowlane i pomogłem dokonać inwestycji w elektryfikację, ale potrzebujemy więcej czystej energii, aby wesprzeć transformację.
P6:w jakich okolicznościach, jeśli w ogóle, popierałbyś dodawanie mil na autostradzie?*
Istnieje bardzo niewiele przypadków, w których poparłbym dodanie pasów autostrad. Wspieranie mobilności towarowej i zwiększenie bezpieczeństwa ruchu byłyby dwoma głównymi przykładami. Ostatnio wybrałem się na wycieczkę do wschodniego Waszyngtonu, a innym byłoby łączenie społeczności, które nie są obsługiwane przez tranzyt. Jednak przed dodaniem pasów autostradowych powinniśmy nadać priorytet opcjom tranzytowym.
P7: jakie reformy ustawy o zarządzaniu wzrostem popierasz, jeśli w ogóle?*
GMA powinna zawierać przepisy dotyczące zmian klimatycznych, które były boleśnie bliskie przejścia. Musieliśmy również zamknąć luki, które były wykorzystywane do zwiększenia sprawl, który przeszedł w ostatniej sesji.
P8: czy uważasz, że stan Waszyngton powinien mieć podatek dochodowy (tak / nie)? Jeśli tak, to jaka jest ścieżka legislacyjna? Jeśli nie, czy przeprowadzi Pan reformę podatkową?*
Tak, ale nie wydaje mi się, by obecny poseł miał jakąś drogę. Służę w Grupie Roboczej ds. struktury podatkowej, aby znaleźć i wdrożyć opcje reformy podatkowej, a nawet Demokraci w tej komisji głosowali za zapobiegnięciem nawet badaniom podatku dochodowego. Myślę, że najpierw musimy zająć się B&O i innymi aspektami, w tym podatkiem dochodowym od osób prawnych. Było kilka pozytywnych dyskusji z firmami, które wspierają ten model zamiast B&O. jeden z moich pierwszych Ustaw był progresywny REET do obniżenia podatków dla większości właścicieli domów przy jednoczesnym zwiększeniu stawki nominalnie dla tych w wyższym końcu. Wpływy z tego zostały wykorzystane na powiększenie funduszu powierniczego mieszkaniowego. Pracując w kierunku prawdziwej reformy, możemy wdrażać rozwiązania takie jak zyski kapitałowe, aby finansuj bardzo potrzebne programy.
P9: co więcej powinno zrobić Państwo, aby zwiększyć mobilność tych, którzy nie mogą prowadzić pojazdów lub nie zdecydowali się na to, Okręg wyborczy, który składa się z około jednej czwartej ludności?*
Przy ograniczonych zasobach najlepszą rzeczą, jaką możemy zrobić, to połączyć i rozszerzyć istniejącą infrastrukturę, którą już mamy. Różne jurysdykcje mogłyby lepiej koordynować trasy tranzytowe, co znacznie poprawiłoby mobilność wszystkich kierowców. Jestem również fanem darmowych taryf, ponieważ usunęłoby to barierę dla kierowców tranzytowych i byłoby bardziej opłacalne na dłuższą metę. W ramach Move ahead Washington sfinansowaliśmy bezpłatny tranzyt dla młodzieży, który, miejmy nadzieję, umożliwi przyszłe pokolenie motocyklistów multimodalnych.
P10: jakie podejście podejmiesz do promowania bezpieczeństwa publicznego?*
Zapobieganie i właściwa alokacja zasobów. 90% + połączeń na 911 nie wymaga reakcji organów ścigania, a bardzo niewiele wymaga działań organów ścigania przy użyciu śmiercionośnej broni. Powinniśmy inwestować w zasoby wyższego szczebla, takie jak zdrowie psychiczne/behawioralne, aby złagodzić szkody, zanim się pojawią. Nasze budżety powinny odzwierciedlać nasze wartości, a to oznacza inwestowanie w ludzi.
Urbanista został założony w 2014 roku w celu badania i wpływania na politykę miejską. Wierzymy, że miasta dają wyjątkowe możliwości rozwiązania wielu najtrudniejszych problemów społecznych, środowiskowych i ekonomicznych. Służymy jako źródło promocji Urbanistyki, zwiększenia uczestnictwa politycznego i poprawy miejsc, w których żyjemy. Komitet Wyborczy składa się z różnych pracowników urbanisty i jest stałym organem reprezentującym wartości polityczne naszej organizacji.